19.08.16

Орієнтовний план шкільних заходів на 2016/2017 н.р. в рамках проведення Року англійської мови в Україні



Шановні колеги! 
Протягом минулого навчального року дуже багато хто з вас цікавився у моєму блозі матеріалами та  орієнтовним планом шкільних заходів в рамках проведення Року англійської мови в Україні, сподіваюсь, вони стали  вам  у пригоді. 
Тому я вирішила створити ще одну сторінку, в якій будуть систематизовані усі мої матеріали з даної тематики , та матеріали з ресурсів, які використовую особисто я . Якщо зібрані мною матеріали вам сподобаються,   звичайно ж ви можете  використовувати їх у своїй роботі . 
Дану сторінку ви знайдете у вкладці верхнього меню - Year of English .

17.08.16

ЗНО-2017 відбудеться з 23 травня по 15 липня


Зовнішнє незалежне оцінювання 2017 року відбудеться з 23 травня до 15 липня 2017 року. Про це йдеться у наказі Міністерства освіти і науки № 889 від 27 липня 2016 року.
Також, зазначеним наказом визначено, що кожен зареєстрований учасник зовнішнього незалежного оцінювання матиме право скласти тести не більш ніж із чотирьох навчальних предметів.
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів (українська мова і література (українська мова), математика або історія України (період ХХ - початок ХХІ століття), а також один навчальний предмет за вибором випускника) зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року.

16.08.16

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2016-2017 навчальному році

Геополітичні, комунікаційні та технологічні зміни в суспільстві втягнули як в безпосереднє так і в опосередковане спілкування доволі велику кількість людей різноманітного віку, професій, інтересів. Відповідно зросли і потреби у використанні іноземних мов. Особливо актуальним на сьогодні є інтерактивний підхід до вивчення іноземних мов, у сфері розвитку культури мовлення, та розвиток таких компетенцій як: мовна, мовленнєва і соціокультурна. Для сучасної мовної освіти вкрай необхідні міжпредметна інтеграція, багаторівневість, варіативність та орієнтація на міжкультурний аспект в оволодінні мовами.

14.08.16

How to Write a Lesson Plan .5 Secrets of Writing Fantastic Lesson Plans


Writing a lesson plan will ensure that you are prepared for your class and will make it run more smoothly. It is important to break the material up into several sections and choose activities suitable for each. Knowing approximately how much time an activity will take is important, but after the first lesson you may need to adjust things accordingly. It is best to be flexible seeing as different classes will respond to material differently. If at any point students struggle, you will have to dedicate more time to instruction or drilling before moving on to practice activities. For the purposes of this example let’s assume that an English class is forty-five minutes long.

How To Write a Perfect Lesson Plan?

13.08.16

Why slang is important?

Slang is very informal language which is often used by young people. It's hard to keep up to date with slang, but this article will help you learn a few words that your teacher may not know!
Language changes all the time. New words and phrases appear and evolve. The words and pronunciations used by young people in the UK can be very different to those used by adults. Living in a multicultural society has an effect on language, especially on young people, whose friends are often from a mix of backgrounds. TV and music also have a big impact on the language of the young. Often UK singers sing in American accents without realising.

11.08.16

Навчальна програма з іноземних мов для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів 1-4 класи

Оновлення змісту навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах пов'язується насамперед із деякими змінами в стратегічних напрямах розвитку сучасної шкільної освіти - спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали б можливість випускникам школи комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі. Це об'єктивно зумовлено низкою чинників, пріоритетним серед яких є тенденція на постійну глобалізацію та інтенсифікацію розвитку міжнародних контактів у різноманітних сферах життєдіяльності. Важливе місце в цих трансформаційних процесах належить питанню визначення та реалізації оновленого змісту навчання. Першочергово це забезпечується активною переорієнтацією шкільної іншомовної освіти на комунікативно-діяльнісне, особистісно орієнтоване та культурологічне спрямування навчального процесу. Саме цей аспект змушує різнобічно переосмислити теоретичні підходи до вибору ефективних технологій і засобів навчання іноземної мови. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...