Європейське мовне портфоліо ELP
Європейське мовне портфоліо Європейське мовне портфоліо розроблене за допомогою установ Ради Європи. Передбачає такі основні рівні володіння іноземною мовою: Розуміння ( усна форма мови – аудіювання та письмова – читання); Говоріння (монолог як форма продуктивного говоріння або полілог як окремий вид інтерактивного говоріння); Письмо як окремий продуктивний вид мовленнєвої діяльності Мета мовного портфоліо: Стимулювати вивчення дитиною іноземної мови згідно з будь – яким загально рекомендованим рівнем упродовж усього життя людини; Зробити процес вивчення мови більш прозорим та ясним; Формувати інноваційну особистість учня, розвивати вміння конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі; Формувати самоосвітню компетентність учня, що дозволяє йому аналізувати й усвідомлювати власний шлях навчання.
Усі, хто вивчає іноземну мову, розподіляються на шість рівнів:
A - Користувач-початківець
- A1 Початківець
- A2 Початкові знання
B - Незалежний користувач
- B1 Середній рівень
- B2 Вище середнього
C - Досвідчений користувач
- C1 Просунутий
- C2 Досвідчений
- Ці описи можна використовувати до будь-якої з мов, що використовується у Європі.
- Deutsche Welle (що спонсорується німецьким урядом) вважає, що рівень A-1 досягається після 75 годин вивчення німецької мови, A-2.1 — за 150 годин, A-2.2 за 225 годин. B 1.1 — 300 годин. B 1.2 — понад 400 годин.
- Cambridge ESOL заявляє, що достатньо наступної кількості годин: A2, 180-200; B1, 350-400; B2, 500-600; C1, 700-800, та C2, 1,000-1,200.
- Еквіваленти балів мовних тестів
- Мовні школи та сертифікати мають власні системи балів. Існує певна різниця в співставленні, наприклад, одних і тих же рівнів PTE A, TOEFL та IELTS, що є причиною частих суперечок.
Дякую! Шукала за посиланнями у цьогорічних методичних рекомендаціях - знайшла у вас. Гарного нового навчального року!
ВідповістиВидалитиІ вам дякую! Наснаги та творчості Вам також! ☺
ВідповістиВидалити