Цьогоріч вперше учні нашої звичайнісінької загальноосвітньої школи-інтернату стали слухачами різних наукових відділень та секцій Малої академії наук учнівської молоді. Одним із слухачів відділення філології та мистецтвознавства,секції англійської мови став і мій учень 9 класу Дубровін Нікіта. Тему для його дослідження ми обрали цікаву для молоді й сучасну , а саме "МОВНІ ЗАСОБИ ОНОВЛЕННЯ
СУЧАСНОГО ЛЕКСИЧНОГО СКЛАДУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (НА ПРИКЛАДІ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ)".
На перший погляд нескладна тема потребувала кропіткої й глибокої роботи: вивчення вже існуючих джерел досліджень іноземних та українських лінгвістів, пошуку, спостереження, збору, аналізу та систематизації матеріалів. Результат першої спроби себе як молодого початківця-науковця, я думаю, порадував Нікіту та його близьких , ну і звичайно ж мене , як безпосереднього вчителя і організатора його пошукової роботи. До захисту робіт було допущено 26 слухачів (учні 8-11 класів), у тому числі двоє восьмикласників, 9 дев'ятикласників , решта - 10 і 11 класи. Загальний рейтинг Нікіти - 12-те місце серед усієї кількості, і третє місце серед своїх однолітків.
Даний результат ми вважаємо досить високим досягненням ще й тому, що у захисті брали участь учні зі шкіл та класів з поглибленим вивченням англійської мови, а у нас англійська викладається за Типовим навчальним планом для загальноосвітніх закладів (універсальний профіль), тобто - 2 години на тиждень у 2,3,4,8 та 9 класах.
Натхненні своїм успіхом, ми маємо намір й далі брати участь у роботі МАНУ та розвивати здібності у вивченні англійської мови та безпосередньо у науково-дослідницькій діяльності.
Ознайомитись з роботою та презентацією до захисту роботи ви можете за посиланнями нижче.
Можливо комусь із вас пригодиться зразок для оформлення роботи слухача МАН , а отримані результати нашого дослідження також можуть стати у пригоді навіть під час підготовки до уроків .
Немає коментарів :
Дописати коментар