Оновлення змісту навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах пов'язується насамперед із деякими
змінами в стратегічних напрямах розвитку сучасної шкільної освіти - спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в
учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали б можливість випускникам школи комфортно
почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі. Це об'єктивно зумовлено низкою чинників, пріоритетним
серед яких є тенденція на постійну глобалізацію та інтенсифікацію розвитку міжнародних контактів у різноманітних сферах
життєдіяльності. Важливе місце в цих трансформаційних процесах належить питанню визначення та реалізації оновленого змісту
навчання. Першочергово це забезпечується активною переорієнтацією шкільної іншомовної освіти на комунікативно-діяльнісне,
особистісно орієнтоване та культурологічне спрямування навчального процесу. Саме цей аспект змушує різнобічно
переосмислити теоретичні підходи до вибору ефективних технологій і засобів навчання іноземної мови.
Головна мета навчання іноземної мови у початковій школі - формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів.
Ознайомитись з оновленою програмою з іноземних мов для 1-4-х класів
можна за посиланням: http://mon.gov.ua/content/Діяльність/Навчальні%20програми%20(початкова%20школа)/inozemna-mova-1-4-.pdf
Головна мета навчання іноземної мови у початковій школі - формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів.
Ознайомитись з оновленою програмою з іноземних мов для 1-4-х класів
можна за посиланням: http://mon.gov.ua/content/Діяльність/Навчальні%20програми%20(початкова%20школа)/inozemna-mova-1-4-.pdf
Немає коментарів :
Дописати коментар