
Нові завдання вимагають змін до рівнів володіння іноземними мовами, визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів, використання адекватних форм та видів контролю.
Слід враховувати, що навчальні програми з іноземних мов не встановлюють порядок (послідовність) вивчення предметної тематики у рамках навчального року, а лише вказують на зміст, вивчення котрого є об'єктом тематичного контролю та оцінювання у рамках семестрового і підсумкового контролю.
Програми з іноземних мов мають наскрізний характер та представлені в єдиній системі, в діяльнісній термінології з чітко вираженою кореляцією між класами.
Інваріанта складова Типового навчального плану основної школи забезпечує реалізацію змісту іншомовної освіти на рівні Державного стандарту.
Якість загальної середньої освіти забезпечується через реалізацію інваріантної та варіативної частин навчального плану, які обов'язково фінансуються з відповідних бюджетів. Предмети та курси за вибором визначаються загальноосвітнім навчальним закладом у межах гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів та потреб учнів, а також рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу.
Більш детально про організацію навчально-виховної роботи з іноземних мов можна ознайомитись тут →Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2016-2017 навчальному році
тут → МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
тут → «Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році».
а також тут (стор.12 ) → ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ У 2016/2017 Н.Р.тут → МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
тут → «Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році».
Немає коментарів :
Дописати коментар